2014. június 19., csütörtök

♥ 5 perces GYARU smink ♥

Szép napot kicsi hollócskák ! ♥ 
Gyaru elvtársnőknek, esetleg érdeklődő kedvű hercegnőjelölteknek kedveskednék a mai posztommal, abból a felindulásból, hogy hiába imádja az ember a stílust, azért nyáron elég kellemetlen több tonnányi szemhéjpúdert és alsó hangon is két liter szemhéjtust elhasználni nap mint nap, csak hogy tökéletes gyaru hatást érjünk el. Így aztán, megkönnyítvén saját dolgomat (is, de remélem a tieteket is), készítettem egy tutorialt egy egyszerű, mégis mutatós gyaru szemsminkhez, amiben a legjobb az elkészítési ideje: öt percre lesz szükségünk. Ha beleszámoljuk a pillaragasztó száradási idejét, hat. :) Kezdjünk is neki!

►zene a készülődéshez:

Mindenekelőtt, hajtsd végre a szokásos alapozási rutinodat.

1. Alapállapot, csak az alapozót vittem fel.
2. Circle lens, és a szemöldök megformázása/rajzolása/felragasztása/odatetoválása-értitek a lényeget.:D
3. Egy fényes arany/barack/pezsgőszín a mozgószemhéjunkra, és a szokásos fekete tusvonal (ugye nem felejtjük el, hogy hosszabbra hagyjuk a szárát a pillák miatt!? :).
4. Alsó belső szemzugban használjunk gyöngyházas és/vagy csillogó ezüstöt, (én ezt megspékeltem egy ezüst csillámló szemhéjtussal is), a tusvonalunk felétől alsó szempillavonal háromnegyedéig pedig egy matt középbarnát.
 5. Ragaszd fel az első és felső műszempillákat, és már készen is vagy! ♥ ☺

 Csak hogy megmutassam, tényleg teljesen vállalható gyaru-smink kinézete van, az egyszerűsége ellenére. :) (későn vettem észre, hogy felül elengedte a ragasztó a pillámat - kijavítottam utána a hibát! :D)

Említettem már, hogy odavagyok a virágos hajbavalókért?
Remélem hasznos lesz majd a tipp a hosszú, meleg nyári napokon!☼
kisses&hugs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése