2014. június 20., péntek

Nap videója ♥ // Smink furmászkutatóknak ! 。◕ ‿ ◕。

*:☆*. Szép estét! ♥ .*☆ :*
Nagyon hideg volt ma, nem? Én nagyon korán keltem reggel, és kiültem olvasni egy nagy bögre kávé mellett, de a zord időjárás, meg a szemerkélő eső hamar bekergetett, szóval rövid úton raktam le magam a gép elé ismét, de ez a szerencsétek, mert ha nem teszem, nem találom meg ezt a csodát! >:3
A mai napon egy fotózásról hoztam nektek videót, igaz, hogy 2012es, de elfogult vagyok és ennek a nőnek minden megmozdulását imádom de szerintem nagyon szép a hangulata, a sminkjei, a díszletek, és számomra nagyon inspiráló, úgyhogy ezen felbuzdulva mától bevezetem a "Nap Videója" bejegyzéssorozatot is. u3u
Csodáljátok:

Örök imádat ♥
Nektek melyik smink/hajkreáció/outfit tetszik legjobban? :3


És ha már Evanna Lynch, akiről ugye tudjuk, hogy a Harry Potter filmekben testesítette meg Luna Lovegood-ot, akkor itt van pár kép a mai sminkemről, amit jórészt ezek a képek ihlettek:
Lunát nagyon szeretem, mind karakterében, mind kinézetében, és a mai hangulatomhoz nagyon jól illett ez a van-de-mégsincsen smink, a kontúrokat nélkülöző, halvány, és árnyékos szemekkel.
Az én verzióm:

 
Az elkészítése nagyon egyszerű, a mozgószemhéjamra felvittem egy halvány barnás színt, aztán a mélyítővonalban és kifelé pedig a Naked 1 Buck színét satíroztam el ( csak azért írom le, hogy tudjátok a színt mihez viszonyítani! ), ugyanezen színeket használtam az alsó szempillák alatt is. Ezután a Halfbaked árnyalattal(szintén Naked, de bármilyen erre hajazó szín megteszi) egy vágott végű ecsettel a szempillám tövét emeltem ki, és igazából ez adja meg a sminknek azt a van-de-mégsincs hatását. Én a szemhéjpúderek felvitele előtt szempillaspiráloztam, hogy a ráhulló szemhéjpúder kicsit elvegye a szempilláim hangsúlyosságát. Illetve, ha szeretnétek használhattok fehér szemceruzát az alsó vízvonalra, ettől még nyíltabb, csodálkozóbb lesz a tekintet.

// Outfit shot:


Évzáró volt, amiben az egyetlen jó dolog az outfitem. Nem kommentálnám :D

kisses&hugs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése