2014. szeptember 10., szerda

✿Hipster Balaton Sound Malfoy✿

Helókanyalóka!
A csodás megnevezés Dennytől (bloglesés ajánlott) származik, aki nagyon találóan átnevezte a jelenséget, amit én naivan "a fiatal Malfoy herceg"-nek mertem hívni. Lényeg a lényeg, készülőben van a következő megvalósítandó karakterem. Akitől kicsit eltértem... Ugyanis nem más, mint Lucius Malfoy kerül ezúttal terítékre.
Azt előre közlöm, hogy bár Luciust a filmben megtestesítő Jason Isaacs is olyan külsőt kölcsönöz a karakternek, amire bármikor képes vagyok elkezdeni nyáladzani, a fejemben kissé máshogy néz ki a pszichopata hajlamokkal is bíró arisztokrata. :D
Szóval, ahogy próbálgattam a beújított, gyönyörű fehér parókámat, illetve megkíséreltem kivitelezni a HP filmek utolsó két részéből jól ismert sápadt, vörös szemű Luciust a sminket illetően, valahogy kicsit megszaladt a kezem, és egy halványan önpusztító, bomlottelméjű, virágkoronás, szektás herceget sikerült varázsolnom szegényből. Ne haragudj, Lucius, én tényleg nem úgy gondoltam.
Param-param! Lelövöm a poént, ez a legjobban sikerült kép. Oké, tudom, ő nem olyan mint a Lucius, akit megszoktunk, de ő fiatal, és éppen lázad. És romantikus kapcsolatba bonyolódik James Potterrel és Bellatrix Black-kel.
A kézfestés téma egyébként egy Henriette nevet viselő BJD királylány sajátossága, és nagyon megtetszett, szóval ily módon reprezentáltam. Szerintem ez meg fog maradni akkor is ha a karakter megvalósítása totálisan nyélbe lesz ütve. Ugyanis várakozásommal ellentétben mégsem tudják nekem eljuttatni az amerikai ismerősök a noblecollection oldaláról rendelhető sétapálcát (ha valaki esetleg Angliában, vagy az Usában lakik, és vállalná, hogy megrendeli nekem a saját címére, aztán elpostázza nekem, annak nagyon hálás lennék, és rituálisan megáldanám az életét voodooval meg egy boszorkánytánccal), Lucius meg nem Lucius sétapálca nélkül akkor sem, ha fiatal.
Egyébként eléggé bajban vagyok, mert nagyjából már megterveztem a talárt, meg az egész outfitet a karakterhez, de devArton szembejött velem egy diák!Lucius cosplayer képe, és egészen meginspirálta amúgyis csapongó elmémet, így most intenzíven vacillálok, hogy mégis mi legyen. Végül is, előbb-utóbb úgy is szükségem lesz egy mardekáros talárra és nyakkendőre, a pálcám meg nem fog megkérdezni már semmilyen úton-módon, szóval miért is ne? #firstworldproblems
Hát a feeling mindenesetre nagyon megvolt. Nem tudom, sminkben mennyire mehetek majd el sötétebb irányba, meg az arcom egyébként sokkal kontúrosabb, és sápadtabb, de lehetett kb. fél kettő, így csak az olvasólámpa, meg a vaku szórt némi sárgás fényt a kis arcomra. :D A fehér szemöldökkel is gondban vagyok, mert utálom, ha valaki nagyon szőke, és nem festi be hozzá a szemöldökét (meg a világos haj - sötét szemöldök amúgyis le van kopirájtolva a tündék által).. meg most hogy leírtam tulajdonképpen rájöttem, hogy csak film!Lucinak nem szöszke a szemöldöke (ugye?! idkman), szóval talán nem köveznek meg egy ilyen álmerényletért. Így sokkal jobban tetszik. Egyébként fehér szemhéjpúderrel és fehér szemceruzával sikerült ilyenre alkotnom, szerintem elég jó lett.
Vakus butafej :D
Milyen táskásak a szemeim, szent Merlin :D

Éééés, a kezem! Barna, vörös, és lilás szemhéjpúderrel, és vörös liptint-el viteleztem ki ezt a hatást, anya első látásra meg is ijedt, hogy mit műveltem a kezemmel. :D Ebben leginkább a vöröses árnyalatú ujjvégek tetszenek a legjobban, valamiért kiváltképp szépnek találom, nem tudom miért. Egyébként lightosabb verzióban simán hordható az oldalt "árnyékolás", ha valaki szintén szeretné vékonyabb ujjak illúzióját kelteni.

Mit gondoltok? Ötlet, tökéletesítés, mit ne, mit még, HALÁLFALÓ-LUCIUS, VAGY DIÁK-LUCIUS? :D

ja, és keep checking da blog, Galaxis Őrzői-ezegyszarfilmmertmegintmeghalakék-poszt, és ismételten főgonosz smink lesz terítéken. ♥ kis segítség:

kisses&hugs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése